LEIA MIND

Feb 24, 2009

BERGEN - Koju tagasi

Sügav ÖÖ. Kella 2-3 vahel ärkasime. Buss pidi minema natuke enne 4-a. Viimased asjad kohvritesse, pessu (muidu lihtsalt ei julgeks peeglisse vaadata, kotid maani) ja õue külmetama :)
Nagu olen juba maininud, siis bussipeatus oli meil jällegi ülilähedal. Meie hostel jääb sellel pildil paremale nurga taha.



See oli siis esimene kord kui ma tundsin, et seal külm on.

Bussis

Keegi tundmatu pilukas Muhu mütsiga.






Saage tuttavaks - minu reisielukas - Iseloom on tema nimeks.


Jõudsime sekeldusteta lennujaama. Algul läksime küll natuke valesse kohta ootama (pileti peal oli vale info), kuid oma mõistus viis ikka õigesse kohta.





Ja väsimus võttis võimust.. va mul, kes siis pilti oleks teinud :D






Kui tulles olid kõik kohad napilt täis, siis minnes oli mingi 20 inimest vb. Seega võtsime omale kõik kenakesti terve pingi rea, kuhu sai pikali visata ja magama jääda. Välja arvatud jällegi mina :D - kamoon, ma ei saanud ju päikesetõusuga lendu maha magada. Ja tegin igati õigesti, kuna kõik teised mõtlesid - et o, teeks pilti, aga ahh, nagunii Cäps teeb ju.
Õnneks tegingi :)


KUU-ga PÄIKSELE vastu!






Riia lennujaama parklas autode juures. Isegi alles olid :)




Ja põrutasime Eesti poole tagasi. Tegime veel ühe söögi peatuse, kuid varsti pani üks auto Tallinna ja teine Tartu poole. Lõuna paiku saabusin rampväsinuna koju. Üritasin küll puhata järgemiseks tööpäevaks, kuid tegelt olin selle mulli sees pea nädal aega.
Tahan tagasi! Norra on meeletu kena - isegi talvel!

No comments: