LEIA MIND

Aug 21, 2010

Kõinastu laiul

Peale Kanna ja Liisi sünnipäeva tralli otsustasime, et kenasid ilmasid ja seltskonda tuleks ära kasutada ja võtsime ette reisi Muhumaale Kõinastu laiule. Enamustele oli see esimest korda üle veel lailule kõndida. Ja kõndida tuli vees nimelt ~3 km. Vesi oli ääretult madal ja jalal hea astuda :) Hoolimata esimese viie sammuga suutsin kohe ogaliku jalga susata oli minek niiii mõnus!



See ongi puhkus :)


Laseme päikse ka ligi !


Vat sellega oleks ka olnud tore sõita :)



Maa paistab!!!
Ok, tegelt paistis koguaeg, aga nu kohele jõudsime peaaegu


Otsustasine laiule ringi peale teha... kui algul oli kena kadakate vaheline tee, siis pool aega tuli kõndida sellises võpsikus.


Täpselt poole peal.

Poole peal oli majakas, seal tegime siis tunnikese puhkust :) Sõime ja mängisime mängu, mis nõudis enamuselt rohkem tähelepanu kui me suutsime anda :D



Tublimad ronisid sinna ülesse...mnjaa, mulle see ronimine sümpaatne ei tundunud...
...aga andsin all endast parima...


Kes viitsid käis ujumas, kes ei viitsinud mängis pentagi!
Ja tagasi aina tagasi viis tee...


Kohe näha, et MULK!
Kõik mis ripakil, koju ära!


Mul on sel suve õnne olnud, näete mis ma leidsin :)


Ja upsimeeter läks käima, siis läks minu teine paar plätusid see suvi katki just kõige kivisemal teel, millel ma käinud olen...

Kuna süles tassimine poleks kõne alla tulnud sellisel toredal teel, siis on abi ja nõu kõige lähem.

Kui nööri pole, ajab kilekott asja ära :)




Natuke meeletuks tegi päike ja tuul :)


Siis kui me Ly-ga ees tempot tegime ja teised kaasa ei tulnud :D
Aga meil oli muhe jalutuskäik :D

Väga vahva päev oli. Ainult mõned kallid inimesed olid puudu, siis oleks päev perfekt olnud :)
Ääretult meeldiv kogemus :)

No comments: