LEIA MIND

Sep 2, 2015

P.S.



Selline on mu nõu endale. Laadi parem pilte. 

Uskuge või ärge uskuge, aga mul ei ole plaanis postitustega lõpetada. Päriselt. Mul on terve nimekiri asjadest, millest tahan teha sissekande, aga pole mõtet vabandama hakata. Nii see kord juba on. Pilte võib töödelda ka siis, kui väljas on vihm ja külm, mitte suure suvesoojaga. Ma muidugi ei tea, kas kellegil huvi on veel selle vaastu, mis siis lehel toimub, aga noh, ma siiski veel proovin :P.

Muutunud on nii mõndagi tegelikult - aias suutsime suure edasimineku teha, ja mis peamine - VANNITUBA! See pind silmas asi on nüüd valmis. Uskumatu, aga seda jubedat põrandat enam ei ole, SOE on seal ja mis eriti äge - vannituba on nüüd nagu ikka osa korterist, mitte see koht kuhu peab minema.


Nii, et ma vaikselt hakkan välja tulema viimase aja mega väsimusest (jah, sest kui puhkuse ajal ehitada ja aias möllata; mööda eestit ringi sõita ja ilusaid ilmad võib 10-l sõrmel üles lugeda, siis võib peale puhkust väsinud küll olla) ning proovin oma postituste nimekirja vähendada :). Võite alati julgesti kommenteerida (siis tean et keegi veel satub siia :D).

Cäps

No comments: