LEIA MIND

Apr 23, 2015

Sildistatud!


Avad kuivaine koti - kääridega - momendi pärast oled sina ja põrand jahu, suhkru või kakaoga ülepea koos. Või kui otsid söögitegemise käigus kapist makarone, siis hetkel pärast on veerand maha kukkunud, sest need "#¤"¤#?)/%&/// (loe: piip piip piip) kotid on maailma kõige purunevamad ja idiootsemad. Või on kuivaine kapp alalõpmata mingi jamaga koos. Tuleb tuttav ette?

Mulle küll tuleb, lisaks kuna mul niigi asjad kukuvad, siis võite ette kujutada, kui väga tahtsin leida lihtsaid ja praktilisi purke, kuhu need kuivained panna.
Ma ei arva, et ma eriti pirts olen, aga no ma ei tea - poekettides pole ilusaid purke - mingi lilleteema pole mulle. Keraamilised on kenad, aga no nii rasked, et neid kapist võttes, kukuks nad mul raudselt käe vahelt ära. Või kui leiab midagi ilusat, siis on need nii kallid, et sinna sisse ei jõuaks enam midagi osta, 

Kust ma siis leidsin omale? Maximast! Ise ka ei uskunud, et mõistliku hinna eest võib sealt täitsa viisakad purgid leida. 

Kuskus, hirss, manna, riivsai - kõik on napilt ühesugused purgis! Kust leida ägedaid silte? Ise teha? Tähekleepsud ja sildid, mis mõeldud just selliste projektide jaoks.


Tähestiku kleepsud ja mustad sildid leidsin Taskust Kunsti ja Hobi poest.









ENNE


PÄRAST 

Jahule ja suhkule peaks ka samad purgid vaatama, sest tundub, et antud purgid on väga käepärased. Mõne kuivaine jaoks on keetmise jaoks siiski nö etiketti vaja - lõikasin paari lihtsalt pakendilt selle koha välja ja jätsin alles juhuks peaks vaja minema. Minu jaoks see süsteem töötab.


Paras just ühe-õhtu projektiks. Imelihtne ja ilus tulemus :)


2 comments:

herz said...

Väga kena tulemus! Supermõte sildid teha tähtedega, ma olen end oma koleda käekirja pärast kirunud :)

Karita said...

Aitäh Herz! Minu enda käekiri on ka nii kehva, et trükiomi laenata tundus hea mõte :)