LEIA MIND

Oct 2, 2014

Vahepalaks Girly staffi

 
 
 
Olen ümber korralduste lainel. Kõik kapid, sahtlid ja nurgatagused käin üle, ebavajaliku viskan minema (ja tegelt ka viskan). Ükspäev vahib Singeri õmblusmasin mulle äkitselt vastu - visata minema (see pole töökorras), samas kaalun, et kena ka, saaks äkki sisustuselemendina kasutada...
Sõrmuste jaoks oli ema kingitud imeilus alus olemas, kuid muud ehted said nüüd ka pesa ning Singeri õmblusmasin 2 in 1 kasutuse!
Enne olin kaalunud mingeid selliseid variante:
 


 
 
 
Mul jäi küll meisterdamise rõõm ära, kuid olen väga rahul.
 
Vahepeal olen saanud lambid lakke, riiuli juurde, kohe-kohe saan toolid valmid (seekord päriselt ka)varsti on akende vahetus, kevade poole vannituba - nii et olen suure portsu pilte ja juttu võlgu! Parandan ennast :)
 

2 comments:

herz said...

See Singeri kasutamine on absoluutselt geniaalne. Kiidan!

Karita said...

Ma tänan herz :) !