LEIA MIND

May 19, 2010

Rubriigist Jakob Ütleb!

Liis on tuntud teada (lastele) igasuguste asjade õpetamises, alustades Gerdale õpetamisest (paari aastane) mind õuntega loopida kuni selleni välja, et kõik kaasaarvatud lapsed teaksid, et ma ikka Käpik olen.

Ohver 1 - Tuuli 4a - omandab kiiresti (ka oma ema abiga), et ma ei ole Karita vaid Käpik

Ohver 2 - Elis 3a - Peale korduvaid seletamisi jääb Elis endale kindlaks et ma olen Täpik, mitte Käpik

Ohver 3 kui kõige raskem variant - Jakob, oli siis paari aastane - Liis üritab Jakobile Raekoja platsis selgeks teha -
Liis: " Jakob, onju tema on Käpik"
Jakob muigab:"Ei ole, tema on Kalita " (ta R-i siis veel ei öelnud)
Liis:" Ei ole, Jakob tema on Käpik"
Jakob vaatab Liisi mõistmatult ja kordab:" Ei ole Käpik, Kalita on"
Liis ei jäta jonni:"ei ole Kalita, KÄPIK on"
Nüüd saab Jakob juba päris kurjaks ka karjub üle Raekoja platsi: "EI OLE KÄPIK, TA ON KALITA".

Mina muhelen ja arvan endiselt, et Jakob minu kõige lemmikum :D

3 comments:

Heili said...
This comment has been removed by the author.
Heili said...

mitte ainult tults ei usu, et sa käpik oled, vaid ma ise ka ... muidugi ainult kõige paremas mõttes ja kindlasti üks vahvamaid käpikuid üldse :)

Karita said...

Tänud Heili :D
Eks ma ise ole ka rahul :D