LEIA MIND

Feb 9, 2014

Arvutilaud



Väike areng ka kodu ilustamise osas :). Tõime siis lõpuks lauaplaadi poes ära - olin küll kuid ennem mõelnud, mis mõõtudega lõpptulemus olla võiks, kuid juhus pani paika, et tuli 10 cm kitsam ja 10 laiem kui ma algul mõelnud olin. Nagu näha, siis mahub kõik ära mis vaja ja ruumi ülegi veel! Plaadi kinnitamine oli kergemast kergem - paar puidukruvi ja olemas, ei olnud isegi mingeid puure jms vaja! Kiidan tegijat ja olen super rahul!

Eelnevalt oli kasutada siis selline ala :


Vana lauaplaadi pealt sai ka väike originaalne sahtel ümber monteeritud - pliiatsil ja märkmikul oma käepärane koht nüüd.



Päris valmis siiski veel ei ole - dilemma on, mis värvi lauaplaat töödelda. Olin täiesti kindel, et tuleb palkide värvi - puiduõli oli juba olemas isegi, kuid harjusime selle heleda tooniga nii ära, et enam väga ei tihkagi tumedaks tõmmata. Kuna järgmiseks on plaanis üks raamaturiiul muretseda, siis seda ma jällegi tumepruuni ei tahtnud  - tuba isegi väike ja tumedus matab muidu varsti kõik enda alla. Lahenduseks mõtlesime, et võiks olla siis laelaudade tooni riiul - ja miks ka mitte siis arvutilaud, ja telekalaud tulevikus (kui ükskord ometi leiaks sobiva). Oleks vähe rõõmsam ja soeks kardina, laelaudade ja padja toonid üheks tervikuks. Mnjah, sahtel on hetkel pruun, aga küll selle ka sobivaks saab!




Järgmisena äkki siis toolid ?!?! :)!

No comments: