LEIA MIND

Apr 12, 2012

ASJAD KAPPI! LÕPUKS!

Ma väga vabandan ja palun aru saada, kui viimased paar aastat olete juhtunud nägema mind kortsus riietega liikumas, sest täpselt nii kaua on minu riided kohvri elu maitsnud. Juba ühikas oli vähe ruumi kapis, a no vähemasti olid kõik riidepuul ja korrektselt riiulis. Ka üürikas olid paljud asjad kohvrites või pidid tihedalt väikesesse (legendaarsesse) kapikesse mahtuma.

Kuidas siis oma kodus? No aasta aega on nad ikka sama elu peal olnud. Eks ma katsusin teha, mis ma suutsin ja riputasin riideid kõik võimalikesse kohtadesse, ka akna lingi külge:


Aga kui aus olla siis olin nad enamasti kohvrites või hunnikus:


Mitte eriti vahva hunnik mis :D? Lisaks ootasid lahtipakkimise järge ka viimased kastid jumal teab mis asjadega :D. Eks ma katsusin seda hunnikut ka tekkide alla peita, kuid eks ega teadmisest, et kapp tuleb muretseda ei pääsenud. Ega ei tahtnud ka. Ja nagu ma juba hakkan aru saama, siis õiged asjad leiavad ise sinu juurde tee ---> sest siis ühel päeval saatis Liinuska lingi, kus minu voodi stiilis kapp oli. No vot seda täpselt mul vaja oligi.

Piilukas kodulehele: www.roikaait.ee

No hind oli krõbe ja täpselt sellises mõõdus kapp ka päris ei oleks sobinud, aga stiililt küll. Kuna ruumi nüüd laialt mul magamistoas ei ole ja ilusat krohviseina ka ei tahtnud ära peita kapi taha, siis ainuke lahendus oleks olnud nurgakapp (tänks Liina ja Eneli mõtte eest). Poes kolades neid eriti pakkuda ei ole, eriti mis puutub mõõtudesse, sest minu kapp pidi mahutama lisaks riietele ka kõik muud - jalatseid, tolmuimeja, kotid, sallid, rätid, laua asjad, jne jne jne staff - mille jaoks teistel on eraldi panipaigad või kapid. Kuna esikusse ka eriti palju üleriideid ei olnud plaanis seisma panna siis pidid ka talvejoped jms, kappi peitu saama suviseks hooajaks.

Võtsin siis meistrimehega ühendust, kas ka eritellimuse peale on nõus kapi valmis tegema. Muidugi oli! Nii asusin siis joonist tegema. Kõige pealt turnisin siis oma hunniku otsas ja mõõtsin maksimaalse kapi külgede suuruse ära. Kuna see teatavasti ka nii palju ei selgemaks asja ei tee, siis panin taas ajalehtedest põhjaplaani kokku.
Hmm, sellise plaaniga peaks mahutama palju? Ei usu väga...


Asusin kohe netti uurima, mis lahendusega valmis kapid tehtud on. Ja siis sai pilt selgemaks juba:


Tegin vajalikud "parandused" ja asi hakkas ilmet võtma. Selline võiks juba ühtteist mahutada :D



Kuna meistrimees on põhjalik inimene, tuli ta ise kohale täpset kapi kohta üle vaatama ja nii me koos tund aega viimased detailid ja kõrgused paika panime.
Eks veits kipakas joonis, kuid enamvähem annab aimu milline pidi tulema.


Nii, joonis paigas, sai kokkulepitud, et märtsi lõpp-aprilli algus saab kapp valmis. Eks elevus oli sees, aga suutsin kuidagi selle aja üle elada. Nii ja siis nad oli üks päev ukse taga :D. Lohistasin nurga puhtaks - või noh, lükkasin hunniku toa teise otsa.


Selle kapi panekuks oli vaja kahte meest ja hulga tunde, sest see ei ole mingi lihtne taburet, mida kokku panna.


Nelja ja pool tundi hiljem, oli kapp koos. Uskumatu! Nii äge tuli, ja täpselt parajate mõõtudega! Ei väiksem ega suurem kapp poleks kõne alla tulnud!

Ja üks väike koduhaldjas kolis ka kappi sisse :) (tänks emme)


Kuigi ma hirmsasti kibelesin, ei saanud kohe asju sisse hakata laduma, sest kapp oli alles eelmisel päeval õlitatud ning " lõhnas" omajagu veel :) A nii saingi vaikselt nautides teisi asju sorteerida, sest ma tegin omale ülesandeks, et vaatan väääga kriitilise pilguga kõik asjad enne üle kui kappi oma koha leiavad. Küll asjade ära viskamine võib teraapiliselt mõjuda :D

Imeväel on nädal hiljem "hunnik" kadunud ning tuba juba hingab.

Hetkel leidsid kapis koha ka asjad, mis kunagi sealt välja kolivad - niipea kui mõni riiul otsustab kuhugi tekkida :)


Toa nurk veel kord siis:
AASTA AEGA TAGASI:


TERVE AASTA


PRAEGU



SIIT näeb minu kappi ka ROIKAAIT kogulehelt! Soovitan meistrimeest. Tooted on ausad ja meistrimees tasemel!

Teate, mis on veel vahva - ma mahun sinna sisse täitsa püsti seisma, nii et tegu on peaaegu lausa karderoobiga. Meistrimees ise tegi ka peenikest nalja, et sinna mahub päris mitu meest peitu :D
Küll sai hea kapp planeeritud, mis :D?

8 comments:

pupsik said...

niiii vahva kapp. olen ise ka midagi sellist tahtnud.

Karita said...

hehee :), vahva kui meeldib! A soovitan küll seda Roikaaita, kui omale ka midagi sellist tahad :)

Siret said...

Väga super!!! Ja sellist voodit tahan ma ka omale ;)

Karita said...

Aitäääh :)

tiu said...

See on lahe, et sa püsti ka sinna sisse mahud :D super töö!

Karita said...

@TIU - kle jah, eks väike kasv tuleb tihti kasuks :)

Piret said...

Üks viimase aja ägedamaid mööbliesemeid, mis ma näinud olen!

Karita said...

Aitäh Piret :) Ma olen täitsa sama meelt :)