LEIA MIND

May 24, 2011

Üks tuba valmis...siiski segadus ei kao

Kui viimane lihv sai magamistoa seinale antud, sai ju hakata koristama. See tähendas ainult jälle seda, et kui mul vahepeal oli justkui illusioon, et kodu on puhas ja peaaegu korras (st tähendab, et pahtlitolmu enam ei ole), siis peale asjade tõstmist magamistoast sai minu korras ja puhtast suurest toast (pildil esiku osa küll, aga teisest poolest ei olnud head pilti) ...


selline segadus jälle...


Aga jõu ma kokku võtsin ja õhtul kell 11-ni koristasin aga esimene õhtu remondivalmis magamistoas on veedetud.


Mis siis, et kell oli hiline, lubasin endale ühtkoma teist ...


Ja kes veel ei ole tähelepannud, kas mul ei ole mitte ilusad kardinad :P. Päevasel ajal käivad eest ära ja puha. Ja üldse - tsiteerides vanaema - mul on hästi sisustatud korter :P

No comments: