LEIA MIND

Mar 23, 2011

Kolm ja pool nädalat remonti hiljem

Nüüd on asjad nii kaugel, et homme lähen kolin oma asjad ära. Nädala ja natukese rohkema pärast kui ma Rootsist tagasi olen, siis peaks omajagu rohkem valmis olema :)

Natuke esikut

Venna tegi nädalavahetusel palju tööd ära pahdeldamise osas, aitäh Sulle :)
Magamistuba


Tegelt on seal põrand ka maas, aga seda pole näha praegu, kuna on mustuse eest peidus papiall :)


Suurtuba - krohv seinas


Kivisein on samuti kipsi all :)


Esik, samuti lagi peal :)


Samuti on vannituba nö valmis :D


Varsti viimased elektri ja torutööd, järgmine nädal saab plaadid maha ja seina. Suurtuba tahab veel põrandat. Ja ongi nagu peaaegu olemas :D. JA siis on sada muud tööd teha - värvimised ja palkseina puhastus jne jne jne...

Aga ikkagi täiega sürr, et ma homme kolingi ära. Pean hakkama teist teed käima tööle, imelik :D
Ja mööblit pole ka ju üldse veeeeeel :D. Aga olen rahul ;)

2 comments:

Heili said...

tundub väga äge, tekitab tahtmist ka ise uuesti remonti ette võtta :)

Karita said...

Hei :)
heh, eks remont ole lahe jah :)
Ja kui ise endal ei taha ettevõtta, siis võib varsti mulle appi tulla, sest seal sellist nikerdamist omajagu :D