LEIA MIND

Mar 25, 2011

ASJAD KOLITUD

Lõpuks on nii kaugel, et asjad sain ära viidud. Ajee! Mõtled et mis seal vedada, ja hakka siis pakkima ja siis näed kui palju mõtetuid asju võib inimesel olla ;) Eks kunagi kui kapid ka omale saanud olen tuleb kastist võttes kõik asjad kriitilise pilguga üle vaadata :D.


Oi kui must seal kõik alles on, ei kujuta ette mitu aega ma seda seal koristan kõike, ja need aknad, uhhh. Kui on vabatahtlikke, kes tahavad akende pealt krohvi maha kraapida siis aga palun :). Millegi pärast mulle tundub et seda kätemerd ei tule :D
Aga, nädalapärast, või natukese rohkema aja pärast, kui ma Rootsist tagasi tulen, peaks olema kõik elektri-, toru-, plaatimis-, põranda paneku- ja muud nikerdamistööd valmis ning uksed ees. Vat siis võib juba päris mõnus olla :)
Ja siis alaku värvimistööd! Ma ei näe jälle kätemerd :D?!

1 comment:

tiu said...

2 kätt :)