LEIA MIND

May 10, 2017

Viis Viimast! Aprill 2017


KOHT

Nii tore, et selle ära tegime - Brüssel või õigemini Liisi ajutine kodu. Küll meil oli tore :). Milline ilm meid vastu võttis - kõik õitses ja oli roheline. Palju toredaid inimesi, millllllised maitsed ja kohad :). Neli päeva aga tundus nagu nädal :)
Aitäh Liis :)





MAITSE

Wolla - uuesti leitud vana. Ma arvan, et viimane kord sõin kama, ütleme, 5 või 10 aastat tagasi umbes. Ükskord sattusime aga Lõuna - Eestisse sõitma, siis mõtlesin Sangaste lossi juurest ka läbi sõita, kuna polnud enne seda punast iludust näinud. Kohale jõudes oli see ürituse tarbeks hõivatud, aga eeskojas sai ringi vaadatud ning silma hakkasid erinevat sorti kamad - ning siis mulle turgatas - aga mul on ju sojajogurt, mis maitseb hästi ning miks mitte proovida sellega kama miksida. 
Ja mul oli õigus - see oli täitsa põnev üle pika aja midagi uut jälle leida.




UUS SÕBER


Light box - selline armas ja retro - täpselt mulle!



RIIDED


Mina ja jumpsuit - või nii nagu Härra ütleb - pidzaama. Aga jah, mul on nüüd sipukad - isegi kahed. Ühed hubaseks kodus olemiseks ja teised soojemate ilmade (täna aknast välja vaadates tundub see lootusetu) jaoks. Kes oleks arvanud et mulle ka sobiv leidub :)


ASI 

Brüsselis oli peale ilusa ilma ja häid maitseid ka muid häid - loe odavaid - asju. Liis ja Elo leidsid mulle lõpuks uue koti, millega linna peale näitamisele minna ;). Ja oi kui kasutuses see on ;)



No comments: