LEIA MIND

Jan 15, 2017

Viis Viimast! Detsember 2016


SÜNDMUS

SÜNNIPÄEV - siis kui otsustad, et see aasta seda päeva suurelt ei tähista, on see alati kõige toredamate ÜLLATUSTEGA. Esiteks sain Härra kingi juba päev enne kätte :); töö juures sain kohe imeilusaid lilli (aitäh kallis Elo):) ning super laheda tervitusvideo kaugelt Brüsselist, kus mulle sooviti Palju õnne - ilmselt ala 7-s erinevas keeles!!! (Aitäh Liis). 


Juuksuris sain kallilt Leenalt samuti imelisi roose ning Emps tegi samuti täieliku pommüllatuse - kuna tuli välja, et minu arve oli juba ette ära tasutud:D! Tänks emme :) 


Õhtul sain samuti veel palju kallistusi ning vahvaid kingi üllatusi - aga nende jaoks tuleb täitsa eraldi postitus :), niiet jääge ootele.

Pluss - järgmine päev peale tööd koju  jõudes ootas mind selline äge üllatus (aitäh Tiu):



Aitäh ka armsatele neidudele, kes minuga reedel aega veetsid ja head paremat sõid (aitäh Anu, Heili ja Siki) :)

ELAMUS

AMON AMARTH - ma isegi ei mäleta enam kaua ma neid Eestisse olen oodanud! Alates sellest päevast ilmselt, kui Liis mulle tuju tõstmiseks hea loo saatis - nende loo siis. Elagu nende Euroopa tuur, tänu millelel nad oli võimalik siia tuua. Kontsert oli mega ja mulle tundus, et neile endile meeldis ka siin - ehk on lootust, et nad tagasi tulevad ;). Ainuke miinus oli see, et neil olid esinedes särgid seljas :(, kes teab siis videodes nad riietumisega eriti vaeva ei näe! 
Igal juhul Rootsi Viikingud - check!



JÕULUD








KOHT

Rabamatk Koigi rabas - oli nö kohustulik, kuna peale jõulusöömat on niimoodi lõbusam koos heade sõpradega seda kartult ja liha allapoole saada ;)


ASI
Kui Sul tegelt on uut telefoni vaja, aga selle asemele leiad lambist omale sobivad saapad. Huvitav kui ma läheks nüüd saapaid otsima kas ma leiaks lambist uue telefoni ka :P




KUU FEIL


Päev enne sünnipäeva proovida uut näomaski - NOT A GOOD IDEA! Nädal läks aega, et taastuda. Lohutan Liisi öeldud mõttega - et ma olen liiga noor veel kollageeniga maskide jaoks :P



No comments: