LEIA MIND

Oct 8, 2016

Viis viimast #4 September



KOHT

Septembri kuu hakkas meil seekord mujal kui Eestis, seega on kuu lemmikuks loomulikult KORFU saar! Miks - loe eelmist postitust ;). 





DIY


Minu Härra on osav - see on niigi teada juba, aga ta meisterdas meile uue jalatsiriiuli! Kuna meil on kahepeale piisavalt isetormajaid, aga suhteliselt kitsas ruum nende hoidmiseks - siis selleks, et vältida alatist hunnikut ukse kõrval - tuli midagi ette võtta. Poest ei olnud suurt lootus midagi leida, seega tuli materjal tuua ja asi ära teha :). Nii mõnus on nüüd! Aga saab veelgi mõnusamaks, sest riiulike tuleb veel üle värvida, et ta kauem püsiks. Sellest tuleb eraldi postitust, sellepärast ainult väike sniik-piik pilt praegu.

KODUS

                           Enne                                                  Pärast



Ehk valgus sai! Viimaks - nüüd on kena talveõhtutele vastu minna, sest enam ei pea silmi liialt pingutama :D ja kokkamisel ei lähe maitseaineid vales koguses :P. Otsustasime panna LED valgus riba, sest see on kõige lihtsam, valgem ja minimalistlikum variant! Ainult - kas panna sinna riba ette väike liist või mitte? Kas see riba riivab niimoodi silma? Mis arvate? 

MAITSE


Mina ja jogurt?! Enamus ütleks, et nad ei ole mind kunagi seda söömas näinud, või kui siis üliharva. No ei sobi see magus jama mulle. Siiski - kui midagi sellest tooterühmast kungi midagi võtsin oli see tavaline maitsestamatta variant. Kuna ma juba 3 a piimatooteid ei saa süüa, siis lähen ma enivei poes sellest letist suure kaarega mööda. 
Ometi ometi, ka asendustooted tüütavad lõpuks ära, nii et kui Prismast see Alpro jogurt silma jäi, siis panin prooviks korvi. Erinevaid maitseid oli neil kodulehel vist 6 kanti mainitud (poes ala 3), kuid nagu endiselt - meeldib mulle ainult naturaalne värk kõige paremini! 
Kellel uudishimu tekkis, siis Prismast peaks seda leidma :)


MEELELAHUTUS

BIG BANG THEORY IS BACK!! JEEE, 10 hooaeg hakkas septembris jooksma, nii et ma ei suuda ära naerda! See sari on lihtsalt nii andekas!! Vaata ja näed ;)


No comments: