LEIA MIND

Jan 6, 2014

Likvideerides võlgu! TEGIJA: 6 DETSEMBER: Naudi pikka ööd!

 
 
Juhtumisi oli sünnipäev just reedesel päeval, tore mis. Mitte, et ma plaaninud oleks väga pidada. Väike istumine tuli ikke teha, sest ega head sõbrad ei jäta sellepärast külla tulemata kui sünnipäeva laps pidu ei plaani. 2 paari üllatuskülalisi tulid lausa Tallinnast :).
Kuna mul oli maailma parim abiline, siis laabus kõik niimoodi, et ma ise väga sebima ei pidanudki, selline peabki üks sünnipäev olema!
Hommik hakkas kohvi ja hommikusöögiga voodisse. Hellitati päris ära kohe :), nii et minu jaoks oli juba tehtud päev!



Kuna õhtul tehti ka toimetused minu eest ära, siis sain lihtsalt nautida! Hiljem läksime UG-sse õhtut jätkama. Nagu ikka oli ka seal hirmus tore. Maja poolt sain omale superluks särgi (A)


Kuna härra oli härrasmehelik ja lasi enda peal ennem KIISU vuntsid ära proovida, siis lasin kaaa - nii et nüüd peaks Avelil süda rahul olema :D!
Nunnukas :)

No comments: