LEIA MIND

Aug 1, 2011

Black(green)board

Nii palju kui ma mäletan, olen ma alati oma oma kodust mõeldes tahtnud sinna tahvlit. Juba aastaid tagasi kuskile vanavara poodi sattudes, küsisin ikke, et ega juhuslikult mingit tahvlit pole müüa. Ei olnud.
Hiljem võis leida väikseid variante lasteosakondades, olin juba valmis isegi selle ostma, aga siis ilmusid lettidele õnneks tahvlivärvid. Ja siis sain oma kodu ja tegin oma tahvliseina ka.
Kui juba tahvlivärviga teha sein, siis võiks ju juba teha mingit toredat tooni. Selgus, et saadaval ainult must ja roheline ja muud ei midagi. Siiski - Sadolini värvikeskus pakkus Deco tahvelvärve ja lausa 5 erinevat tooni:


Ostsin omale siis selle neljanda variandi - hallikassinise. Netis surfates tundus, et see jääb ikkagi selline hallikas, aga eks nagu alati kõikide värvidega, on nad tegelt natuke teist tooni kui seina saab. Ja see hallikassinine oli ikka täitsa sinine :D, aga see ei läinud mulle mitte. Küll ma siis kaalusin, millist värvi teha. Ma arvan, et käisin oma 4 korda enne neid värve vaatamas ja kaalumas poes. Kokkuvõttes mõtlesin välja, et värvin tavalise Tikkurila rohelise tahvelvärviga. Must tundus natuke liiga vale minu kodu toonidega ja see Deco oliiviroheline jälle liiga hele.

Meeldetuletuseks milline oli see koht enne...ehk kui seina ei olnud...


... ja milline enne tahvlivärvi...

Mõõtsime siis üks õhtu Tiuga platsi valmis :)


Teada värk, et ettevalmitus võtab 2/3-ku kogu värvimistööst...

Tikkurila roheline tahvlivärv

Purgil oli kirjas, et värvida kas pihusti või pintsliga. Kuna ma tahtsin siiski päris suurt pinda, siis pidin siiski rullitama, ja väga hästi sai teha. Katta tuli sein kaks korda, kuid värvi jäi sellest liitrist isegi üle veel.



Esimest korda värvitud


Kaalusin isegi vahepeal, et teha alla ka magnetvärviga kiht, et hiljem saaks sama seina peale ka magnetiga asju kinnitada, kuid vaadates pinda, mida värvida tuli ning hinda mis selle eest maksa tuleks, siis jätsin tegemata. Alati on ju külmkapp, kuhu saab sellist träna kinnitada :)

Aga nüüd on ta valmis ja olen oma värvivalikuga igati rahul ning see sein näeb kuidagi iseloomukam välja kohe :)

nii et KÕIK JOONISTAMA!

2 comments:

tiu said...

:) super kena!

Karita said...

Mul oli hea abistaja ka :P